حقوق بهار

گروه حقوق دانشگاه پیام نور مرکز بهار استان همدان

حقوق بهار

گروه حقوق دانشگاه پیام نور مرکز بهار استان همدان

به اطلاع می رساند، دانشجویان گرامی کار تحقیقی 1و2 نیمسال اول 94-93 که تاکنون نمره ای برای آنان ثبت نشده یا به نمره خود اعتراض دارند، جهت آزمون عملی لازم است در تاریخ زیر به اینجانب مراجعه فرمایند.

 روز پنج شنبه ۳۰/۱۱/93 بین ساعت 9 تا 12

تذکرات:

۱- دانشجویان لازم است دستورالعمل روش انجام کارتحقیقی را خوب مطالعه و براساس آن تحقیق خود را انجام دهند.

2- با توجه به اینکه از محتوای تحقیق هم سوال پرسیده می شود بنابراین لازم است، محتوای تحقیق خوب مطالعه شود.

۳- از دانشجویان کارتحقیقی1 درباره نحوه ساخت و کار با وبلاگ هم سوالاتی پرسیده خواهد شد.

4- از دستورالعمل روش تحقیق هم سوالاتی پرسیده می شود.  

۵- متن مقاله به صورت  word بر روی وبلاگ قرار داده شود.

نظرات 10 + ارسال نظر

سلام استاد
خسته نباشید روز امتحان عملی که من مراجعه کردم فرمودید نیازی به مراجعه مجدد نیست و فقط منابع تحقیقم رو افزایش بدهم امروز دوباره وبلاگم رو اصلاح کردم.
لطفا بازدید بفرمائید خواهشا نمره ای که رو سایت برام وارد کردین رو تایید نمایید چون ترم آخرم تایید نمره ام رو لازم دارم.
با تشکر

سلام استاد من کار تحقیقی ام رو مشکل اش رو حل کرد م ،مشکل کار تحقیقی من منابع اش بود لطفا به وبلاگم سر بزنید و نظر بدید

با تشکر

سلام نمره شما ثبت شد

سلام استاد
ضمن عرض خسته نباشید
مقاله تحقیقی اینجانب که سعی گردید از منابع مختلف استفاده شود و نظرات شما در آن لحاظ گردد را در وبلاگم قرار دادم لطفا بازدید نمایید.

سلام
نمره شما ثبت شد

سلام استاد
بنا به گفته شما منابع تحقیقم رو افزایش دادم لطفاً بازدید فرمائید

سلام
شما فقط از یک منبع استفاده کردین و این کار شما رونویسی محسوب می شود نه تحقیق. ضمنا موضوع شما فسخ نگاه در حقوق ایران می باشد ولی آنچه که شما رونویسی کردین وضعیت متفاوت زن و مرد نسبت به فسخ نکاح و دیدگاه امام خمینی در این باره
است که با موضوع داده شده متفاوت است. کا خودتونو اصلاح و روز پنج شنبه 30 بهمن مراجعه فرمایید. در ضمن دستورالعمل بارگذاری شده در وبلاگ حقوق بهار را مطالعه فرمایید.

[ بدون نام ] 1393/11/24 ساعت 02:14

سلام استاد پس این بدنامه کلاسی چی شد.......

سلام روی وبلاگ قرار گرفت.

سلام
استاد پس جواب این کار تحقیقی من چی شد؟

سلام
دستورالعمل رو خوب مطالعه و بر اساس آن تحقیق خودتونو اصلاح و 30 بهمن مراجعه کنید.

سلام استاد.
ضمن عرض خسته نباشید خدمت شما.
استاد شما تو امتحان اول که از من گرفتید فرمودید ک دیگه نیازی به مراجعه ندارم.. از طرفیم نمره ای برای من ثبت نشده. لطفا راهنماییم کنید.

نمره شما ثبت می شود. نیازی به مراجعه ندارید.

سلام استاد
پسورد من 4237228@هستش البته بعد از این شماره ها @ میخوره یعنی بعد از شماره 8
با تشکر

سلام فقط اعلام آدرس فرمایید. نیازی به پسوورد نیست.

با سلام و احترام
آدرس وبلاگ صحیح دوباره درج شده است لطفا برای دیدن کار تحقیق 1 به این آدرس مراجعه فرمایید
با تشکر

سلام استاد روز بخیر . من برای امتحان عملی روش تحقیق یک و دو خدمتتان رسید م . اشکالی که شما به کار من گرفتید مربوط به منابع بود. فرمودید که منابع را اصلاح کنم و از طریق وبلاگ به شما اطلاع بدهم . منابع اصلاح شد. برای تسویه حساب با دانشگاه و انجام امور مربوط به فارغ التحصیلی منتظر اعلام نمرات این دو درس هستم . منتظر مساعدت جنابعلی هستم .با تشکر .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد