حقوق بهار

گروه حقوق دانشگاه پیام نور مرکز بهار استان همدان

حقوق بهار

گروه حقوق دانشگاه پیام نور مرکز بهار استان همدان

برنامه کلاسی نیمسال اول 94-93

دانشجویان گرامی می توانند از لینک زیر برنامه کلاسی نیمسال اول 94-93 را دریافت نمایند. 

 

 

برنامه کلاسی نیمسال اول 94-93 

نظرات 8 + ارسال نظر
[ بدون نام ] 1393/09/09 ساعت 23:34

سلام استاد حجازی این چندمین پیامی هست که در رابطه با کار تحقیقی براتون ارسال میکنم و جوابی نمیدین به ما گفته بودین تنهاراه ارتباطی ما با شما سایت حقوق بهاره اما بیشتر از یک ماهه که گذشته و جوابی ندادین

سلام معرفی نکردین؟ ببخشید یه چند وقتی مرخصی بودم.

پیام معتمدی 1393/08/10 ساعت 02:30

با سلام
استاد من این ترم کار تحقیقی ۱و۲ رو باهم دارم.
برای کار تحقیقی ۱ میخوام درباره کلاهبرداری و برای ۲ درباره جرائم رایانه ای تحقیق کنم با اجازتون.
میشه لطف کنید نظرتونو بگید که شروع به کار کنم و وبلاگمو بسازم.
با تشکر و ارزوی موفقیت روز افزون.

سلام
دو موضوع پیشنهادی برای شما ثبت شد.
موفق باشید

سلام و درود به استاد گرانقدر

موضوع کار تحقیقی ۲ اینجانب موجبات فسخ نکاح در حقوق ایران

باشد که مورد قبول حق تعالی و ایضا شما واقع شود

دانشجو 1393/07/23 ساعت 14:19

با سلام و تحیات
استاد گرانقدر خواهشمندیم تاریخ و ساعات برگزاری میانترم دروس را در سایت قرار دهید تا دانشجویانی که به علت مشغله کاری و سن بالا و تاهل نمی توانند در کلاسها حضور داشته باشند نیز بتوانند از مزیت میانترم بهره جسته و کمکی در جهت گذراندن دروس انها باشد.
و من الله التوفیق

سلام
دروسی که با بنده ارایه می شود تاریخ میان ترم آخرین جلسه برگزاری کلاس م باشد. در مورد بقیه هم بستگی به نظر اساتید دارد. مراجعه به سایت زیر پرتال دانشگاه پیام نور بهار به آدرس زیر مراجعه فرمایید.
http://bahar.hp.pnu.ac.ir/Portal/Home/Default.aspx?CategoryID=Home

با سلام،با افتخار در وبلاگ بنده لینک شدید
همتم بدرقه راه کن ای طائر قدس
که دراز است ره منزل و من نوسفرم

http://mohaghegh-law.mihanblog.com/

سلام
آرزوی موفقیت برایتان دارم

لیلی 1393/07/05 ساعت 18:01

چرا انقد دیر تو وبلاگتون گذاشتین نه به ترم های قبل نه به الان تازه ناقص گذاشتین

سلام
باعرض پوزش فایل برنامه اشتباهی بود که اصلاح شد. در مورد دیر اعلام شدن آن با توجه به اینکه از هفته سوم مهر کلاسها شروع میشود. به نظر حقیر برنامه به موقع اعلام شد. از اینکه اینجانب را با نظرات خود در برنامه ریزی بهتر کمک می کنید بی نهایت سپاسگزارم.

[ بدون نام ] 1393/07/05 ساعت 11:09

چه برنامه ی کاملی!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد