حقوق بهار

گروه حقوق دانشگاه پیام نور مرکز بهار استان همدان

حقوق بهار

گروه حقوق دانشگاه پیام نور مرکز بهار استان همدان

عذر خواهی بابت عدم تشکیل کلاس

به اطلاع دانشجویان کارتحقیقی 1 می رساند امروز 17 بهمن به علت بستری شدن ناگهانی یکی از بستگان متاسفانه موفق به حضور در کلاس نشدم و چون ناگهانی هم بود امکان اعلام قبلی هم نبود. با وجود تمام سعیی که کردم چون باید در حین عمل در بیمارستان حضور داشته و رضایت خود را اعلام می کردم، نتوانستم حتی برای یک ساعت هم که شده در دانشگاه حضور و در خدمت طالبان علم باشم. از تمامی دانشجویانی که با وجود سرما رنج سفر تا دانشگاه را متحمل و وقت و هزینه اشان تلف شده است، حلالیت می خواهم. و تا جایی که امکانش باشد سعی به جبران خواهم کرد. امید که همیشه در سلامتی دنیا به کامتان باشد.    

ضمنا کلاس جبرانی روز پنج شنبه 1/12/92 از ساعت 9 تا 12 در سایت دانشگاه برگزار خواهد شد.

نظرات 6 + ارسال نظر
[ بدون نام ] 1392/12/05 ساعت 21:28

سلام
کلاس کار تحقیق1 فردا سه شنبه تشکیل میشه یا نه؟

سلام
انشالله سه شنبه اینده در سایت دانشگاه تشکیل خواهد شد.

حمید بیات 1392/12/05 ساعت 16:58

سلام استاد خسته نباشید

استاد خواستم بپرسم کار تحقیقی ۱ سه شنبه کلاس نداره؟

[ بدون نام ] 1392/12/04 ساعت 10:02

سلام
خسته نباشی
سشنبه کلاس کار تحقیقی تشکیل میشه یا نه

[ بدون نام ] 1392/11/28 ساعت 17:44

سلام
حسته نباشید
اون ترم مدیر گروه دانشگا همدان واسه بچه های حقوق درسهایی که واسشون کلاس برگزار نمیشه داوطلبانه کلاس گذاشتن بهتر نیس شماهم واسه درسایی مثه حقوق جزا اختصاصی۲وحقوق مدنی۷ درسایی به این مشکلی و مهمی کلاس بذارید شما که اگه بخواید ۱۰۰درصد میتونید

سلام
پیگیر ارایه دروس هستم. شما هم می توانید با مراجعه به آموزش در این زمینه کمک کنید.

پیشوای المانی 1392/11/24 ساعت 13:19

برای ایشان ارزوی سلامتی دارم

سلام من هم برای پیشوای آلمانی آرزوی سلامتی دارم.

سلام.
اجناب آقای حجازی امیدوارم همواره سلامت و شاد باشید.برای عضوی از خانواده شما که بیمار هستند آرزوی سلامتی می کنم..

خدانگهدار..

سلام
ممنون سلامت باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد