حقوق بهار

گروه حقوق دانشگاه پیام نور مرکز بهار استان همدان

حقوق بهار

گروه حقوق دانشگاه پیام نور مرکز بهار استان همدان

مکان تشکیل کلاس استاد فخاریان

به اطلاع دانشجویان عزیز می رساند کلیه کلاسهای استاد فخاریان در دانشکده کشاورزی برگزار خواهد شد.

نظرات 3 + ارسال نظر
مهدی 1392/12/06 ساعت 15:06

سلام استاد من تو حذف و اضافه کار تحقیقی با شما برداشتم الان ک یک جلسه کلاس برگزار شده من باید چیکار کنم ک خودمو ب بقیه برسونم؟

سلام جلسات بعدی شرکت فرمایید.

ناشناس 1392/11/17 ساعت 11:00

آقا شورشو دراوردید؟؟؟؟؟؟؟!!!
من امروز تو سرما اومدم دانشگاه کار تحقیقی یک داشتم
چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
طرف خوابیده خونه نمیاد سر کلاس!!!!
نمیدونم اینو کی کرده استاد حتما از خونواده های معظم شهدا یا پاسدار بوده!!!
حداقل تو وبلاگ هم اعلام نکرده
حداقل فکر حلال بودن حقوقش باشه!!!
اینم مملک ماست
خدا از پات دربیاره امروز مارو الاف کردی

سلام دانشجوی گرامی
حق با شماست. از اینکه توی این سرما مجبور شدید تا بهار بیایید و کلاس تشکیل نشد قلباً عذر خواهی می کنم. امروز من به علت بستری شدن ناگهانی یکی از بستگانم متاسفانه نتوانستم در کلاس حضور پیدا کنم و ناچارا از صبح زود تا عصر بیمارستان(شهیدمطهری) بودم و چون ناگهانی هم بود امکان اعلام قبلی نبود.
مجددا از شما و تمامی دانشجویان عزیز عذر خواهی و حلالیت می طلبم و در اسرع وقت کلاس جبرانی را اعلام خواهم کرد.

سلام خدمت استاد گرامی بنده طبق فرمایش شما مباحثی در مورد تجارت3 ( چک ) در وب سایت خود قرار دادم . اگر مقدوره وبلاگ بنده را لینک بفرمایید .
سپاس گذترم

سلام
موفق باشید.لینک شدید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد