حقوق بهار

گروه حقوق دانشگاه پیام نور مرکز بهار استان همدان

حقوق بهار

گروه حقوق دانشگاه پیام نور مرکز بهار استان همدان

کار تحقیقی 1 و 2 نیمسال اول 93-92

دانشجویانی که در نیمسال دوم 93-92 درس کار تحقیقی 1 یا دو را گرفته اند لازم است موارد زیر را رعایت فرمایند:  

1- دانشجو موظف است که حداکثر تا تاریخ 25/12/92 موضوع تحقیق خود را از اینجانب دریافت نماید.

۲- از دانشجویان کار تحقیقی 1 نحوه ساخت وبلاگ و روش نگارش مقاله علمی و همچنین از مقاله ارایه شده سوال پرسیده خواهد شد.

۳- دانشجویان عزیز می توانند از اینجا روش نگارش مقاله علمی را دریافت و بر اساس آن اقدام به نگارش تحقیق خود نمایند.

۴- دانشجو مکلف است با رعایت مندرجات این شیوه نامه به دو صورت word و pdf تحقیق خود را در وبلاگ خود انتشار دهد.  

5- زمان مراجعه حضوری برای امتحان عملی متعاقبا اعلام خواهد شد.

 

 

 

 

نظرات 51 + ارسال نظر
فروغ صابونچی 1395/04/25 ساعت 01:53

سلام استاد الان دقیقا دوساله که فارغ التحصیل شدیم
خیلی از زحمات شما ممنونم
کاش بیشتر قدر لحظه هامون رو میدونستیم

سلام هرکجا که هستید موفق باشید. جوری عمل کنید که دو سال دیگه افسوس این لحظات رو نخورید

سلام استاد
با ارزوی قبولی طاعات و عبادات
موضوع کارتحقیقی من قرارداد ارفاقی در قانون تجارت ایران است.
لطفا بررسی نمایید
آدرس : Golsa-shiri1394.blogfa.com

مریم ریحانی مفتون 1393/12/18 ساعت 13:26

باسلام. خواهشمندم از وبلاگم باموضوع حقوق مالی زوجه به ادرس helena2t.avablog.ir دیدن فرمایید

سلام استاد
ادرس وبلاگ من باموضوع حقوق مالی زوجین
www.reihayhelena.blogfa.com
استاد ازتون وقت میخوام

سلام
روزهای دوشنبه تا چهارشنبه از ساعت 9 الی 12 در خدمت شما هستم. ضمنا در تحقیق ارایه شده فقط از یک منبع استفاده شده که قابل قبول نیست.

باسلام از وبلاگ من دیدن فرمایید

سلام آدرس غلط است.

با سلام خدمت استاد لطفا بعد از خوندن مطالب نظر خود را اعلام کنید با تشکر

سلام
منابع کافی نیست

با سلام استاد کار تحقیقی بنده شرکت بامسولیت محدود ومقایسه آن با قانون فعلی است که مطلب در مورد لایحه ی جدید پیدا نکردم لطفا راهنمایی کنید

سمیرا مرادی 1393/08/27 ساعت 08:55

با سلام و عرض پوزش بابت تاخیر در تعیین موضوع کار تحقیقی1
موضوعات مورد علاقه انتخابی:
1.نارساییهای قانونی حقوق زن در خانواده و راه حل های آن
2.حقوق مالی زوجه در طلاق از دیدگاه حقوق ایران
3.نفقه زوجه در حقوق ایران
4.طلاق به درخواست زوجه
در صورت امکان با توجه به احتمال تکراری بودن موضوعات از بین 4 موضوع انتخابی ذکر شده یکی از موضوعات را برای کار تحقیقی 1 اینجانب تعیین بفرمایید.
با تشکر و پوزش دوباره بابت تاخیر در انتخاب موضوع(دلیل تاخیر حضوری خدمت شما استاد گرامی توضیح داده خواهد شد)
سمیرا مرادی

محیا احمدی 1393/08/11 ساعت 13:06

سلام استاد حجازی اگر امکانش هست موضوع کار تحقیقی2 من رو هم اعلام کنید با تشکر

سلام
بررسی معاونت در جرم بر اساس قانون مجازات جدید
موفق باشید

سلام استادُ لطفاْ نظر خود را در مورد وبلاگ اینجانب بفرمائید . با تشکر

سلام استاد حجازی
تقاضای بررسی موضوع ارسال شده ام را دارم
با تشکر

با سلام خدمت استاد محترم لطفا نظر خود را در مورد کار تحقیقی 1 و 2 اینجانب جواد غفاری اعلام بفرمایید.
ضمناً کار تحقیقی 1 و 2 بنده در آدرس وبلاگ زیر می باشد :
http://defaemashrooe.blogfa.com/

با سلام خدمت استاد محترم کار تحقیقی 1 و 2 اینجانب جواد غفاری دروبلاگ زیر قرار گرفته است.
http://defaemashrooe.blogfa.com/
کار تحقیقی 1 با عنوان : دفاع مشروع در حقوق جزای ایران با مطالعه تطبیقی در فقه امامیه
کار تحقیقی 2 مدت اجاره در حقوق مدنی ایران

سلام خدمت استاد
موضوع کار تحقیقی 1: خیانت در امانت در حقوق جزای ایران

با عرض سلام وخسته نباشید خدمت استاد گرامی
استاد من تحقیقمو آماده کردم بازدید کنید ممنون میشم

سلام
این تحقیق آقای مجتبی فرح بخش است. شما باید بر اساس دستورالعمل نگارش تحقیق علمی خودتان مطلبی را ارایه کنید. ضمنا موضوع خود را اعلام نکرده اید. تحقیق ارایه شده به هیچ وجه قابل قبول نیست.

باسلام خدمت استاد محترم.آدرس زیر وبلاگ کارتحقیقی1 اینجانب میباشد.
http://hoghugh-moradi.blogfa.com/
لطفا نظر خودرا بفرمایید.

سلام
لینک داده شده در وبلاگ خراب است.

عرض سلام وخسته نباشید خدمت استاد گرانقدر
موضوع تحقیق تلغیظ دیه
ادرس وبلاگ bahar265.blagfa.com

سلام آدرس داده شده غلط است.

باسلام خدمت استاد محترم.
موضوع:معامله بقصد فرار از دین

سلام استاد خسته نباشید.با اجازتون من ردیف ۱۸۰ کلاهبرداری رو انتخاب کردم آدرسممwww.amin1n.blogfa.com

سلام
موضوع شما تصویب شد. اطلاعیه های بعدی را از طریق همین وبلاگ دریافت نمایید.

باسلام وعرض خسته نباشیدخدمت استادگرامی.اینجانب موضوع کارتحقیقی۲خودرامعاملات تاجرورشکسته انتخاب نمودم

سلام
موضوع شما با اضافه کردن قید مقایسه با حقوق فرانسه تصویب شد. اطلاعیه های بعدی را از طریق همین وبلاگ دریافت نمایید.

سلام خسته نباشید آقای حجازی
انتخاب موضوع کار تحقیقی 1 توسط خود دانشجو صورت میگیره؟یا خود شما؟و اینکه اگر توسط خود دانشجو صورت میگیره باید جزایی باشه؟
سپاس

امیر حاجیلویی 1392/11/14 ساعت 17:24

سلام استاد عزیز خسته نباشید
استاد خواستم بابت ثبت کردن نمره کار تحقیقی2 ازشما تشکر کنم.
ممنون ومتشکر
خسته نباشید.

سلام
موفق باشید

ناهید طاهری 1392/11/11 ساعت 09:49

سلام استاد حجازی
خیلی ممنون بابت نمره کار تحقیقی۲واقعا کمکم کردین.
با تشکر فراوان

سلام
موفق باشید

سلام استاد حجازی
ممنون ازینکه نمره کار تحقیقی 2 بنده رو وارد کردین
سپاسگزارم

سلام
موفق باشید.

الهام وکیلی 1392/11/10 ساعت 12:49

سلام استاد
خسته نباشید
من کار تحقیقی 1 و 2 رو با هم ورداشتم ، تنها همین دو واحدم واسه فارغ التحصیلیم مونده ،کی خدمتتون برسم برای ارایه ی دوتا مقاله ؟!

سلام
شما باید 9 بهمن مراجعه می کردید. انشالا در حذف و اضافه این ترم مجددا دروس را اخذ فرمایید.
موفق باشید.

سلام استاد
وبلاگ آماده شد با موضوع خیانت در امانت در قانون ایران



http://behroznaderi2014.blogfa.com

سلام استاد خسته نباشید
ادرس وبلاگ جهت کار تحقیقی2
http://daneshesabz01.blogfa.com/

فرآرا 1392/11/07 ساعت 22:45 http://noshin02.blogfa.com

با عرض سلام
تحقیق من در رابطه با سر قفلی در وبلاگhttp://noshin02.blogfa.com

سلام استاد خسته نباشید
من ۳ روز پیش وبلاگمو براتون گذاشتم
امیدوارم تو نظراتتون دیده باشین
http://lawbahar.blogfa.com/
ممنون

سلام استاد خسته نباشید آدرس وبلاگ بنده برای کار تحقیقی 2 http://dadgar2013.blogfa.com/

سلام

استاد گرامی من تحقیقم رو روی وبلاگ گذاشتم این آدرس وبلاگم www.hoghogh-taibe.blogfa.com

امید است که تحقیقم مورد پسند شما واقع شود.
باتشکر

سلام استاد وقت شما بخیر
موضوع کار تحقیقی 2 با عنوان:
مضاربه درحقوق ایران و کاربرد آن در امور بانکی
آدرس وبلاگ:http://lawbahar.blogfa.com
متشکر

سلام استاد خسته نباشید موضوع تحقیق کار تحقیقی 2 ارث حق شفعه
آدرس وبلاگ:http://jm1368.blogfa.com/

سلام استاد
فایل کارتحقیقی 1 خودم رو در وبلاگی که طراحی کردم گذاشته ام لطفا نظر دهید
با تشکر

سلام خسته نباشید
من تحقیقمو با موضوع مهرالمثل در حقوق ایران روی وبلاگ گذاشتم . امیدوارم که مورد پسندتون واقع بشه
ghasemloo.blogfa.com

[ بدون نام ] 1392/11/05 ساعت 12:01

سلام استاد خسته نباشید
ادرس وبلاگ جهت کار تحقیقی1
zohrelotfi.blogfa.com
با تشکر

سلام استاد خسته نباشید آدرس وبلاگ بنده برای کار تحقیقی 2 http://lysadeghi88hb.blogsky.com

کریمی 1392/11/04 ساعت 10:45 http://law-karimi.blogfa.com

سلام
استاد اسن آدرس وبلاگم
http://law-karimi.blogfa.com
اگه ممکن باشه قبل از 9 هم ایراد های کارم رو بگید ممنون میشم که تا اون روز اصلاحش کنم
ممنون از زحماتتون

سلام
استاد وقتتون بخیر
موضوع تحقیق من عقد استصناع در حقوق ایران و فقه
روی وبلاگم گذاشتم امیدوارم که مورد قبولتون واقع بشه.
www.hoghogh-zeraati.blogfa.com

کریمی 1392/11/03 ساعت 19:55 http://law-karimi.blogfa.com

سلام
استاد من فایل تحقیقم رو روی وبلاگم گذاشتم
تمام تلاشم و برای تحقیق کردم انشالله که مورد عنایت شما قرار بگیره

سپاس فراوان

سلام.آدرس وبلاگ برای کار تحقیقی ۲
bahrammm2.blogfa.com

سلام.آدرس وبلاگ جهت کار تحقیقی *۲*miladffm.blogfa.com

سلام استاد
موضوع کار تحقیقی 1 من بررسی قبض در عقد رهن در فقه و حقوق ایران لطفا پس از مشاهده و مطالعه برای بنده اکانت بگذارید.

مرتضی کرمی 1392/11/02 ساعت 16:40

سلام استاد خسته نباشید نمیشه من زودتر بیام برای امتحات کار تحقیقی 2؟

سلام.ادرس وبلاگ جهت کار تحقیق 2 :
silvermagnom.blogfa.com

فروغ صابونچی 1392/11/02 ساعت 15:09

سلام استاد خسته نباشید
استاد موضوع تحقیق من
مقایسه تراست در انگلیس با وقف در ایران
ادرس وبلاگwww.hoghoghbahar.blogfa.com
ممنون میشم اگر قبل از ثبت نمره اشکالاتم را بگویید تا رفع کنم
التماس دعا

مهدی نوروزی 1392/11/02 ساعت 08:26

سلام استاد خسته نباشید
موضوع تحقیق در مورد عدم النفع
www.lgmax.blogfa.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد