حقوق بهار

گروه حقوق دانشگاه پیام نور مرکز بهار استان همدان

حقوق بهار

گروه حقوق دانشگاه پیام نور مرکز بهار استان همدان

آگهی استخدام کادر اداری در قوه قضاییه

داوطلبان گرامی می توانند از آدرس ذیل آگهی استخدام  کادر اداری قوه قضاییه را ملاحظه و حداکثر تا 23/9/92 اقدام به ثبت نام نمایند. 

 

 آگهی استخدام کادر اداری قوه قضاییه

نظرات 28 + ارسال نظر

سلام استاد خسته نباشین آدرس وبلاگ مربوط به کارتحقیقی ۲

http://ghazihazrati.blogfa.com/

سلام.استاد حجازی خواهشا نمره ی تحقیق بنده رو بدید هر چی بلد بودم انجام دادم وکوتاهی نکردم فقط منتظر نمره ی شما هستم که برای فارغ التحصیلی اقدام کنم خدا خیرتون بده به عنوان شیرینی فارغ التحصیلی نمرم رو لطفا بالا بدید.خداحافظ

سلام استاد. استاد فارغ التحصیلی ما لنگ نمره ی شماست خواهشا تحقیقم رو قبول کنید و نمرش رو بدید چون دیگه فرصت نیست.ازتون خیلی ممنونم.قبلا راجب تحقیق براتون توضیح دادم من زحمت خودم رو کشیدم.یا سبحان.

مهدی نوروزی 1392/10/30 ساعت 14:54

سلام استاد خسته نباشید
جهت کارتحقیقی 2
بخاطر زحمات شما هم تشکر میکنم
ادرس(www.lgmax.blogfa.com)

سلام. استاد خواهشا اگر تحقیقم نقص داشت نمرم رو بدید چون هم براش زحمت کشیدم و هم هر چی بلد بودم انجام دادم فقط اتمام درسم لنگ نمره ی شماست آدرس کار تحقیقی ۲ bahrammm2.blogfa.com

سلام عرض میکنم خدمت شما استاد عزیز وگرامی.استاد من با راهنمایی های شما تمام کارهای تحقیقم رو از ساخت وبلاگ ودانلود گذاری تاجمع آوری مطالب رو خودم انجام دادم واز کسی کمک نگرفتم وهر چی بلد بود انجام دادم نقص های تحقیق رو به حساب تجربه ی کمم بذارید.شاگردی شما باعث افتخار بندست حالا فارغ التحصیلی بنده منوط به نمره ی شماست هر نمره ای که لایق تحقیقم بود بدید نه بیشتر چون تلاشم رو کردم.آری جملاتم لایق تقدیر شما نیست:بگویید هدیه ی شما به غیر از دوستتان دارم چیست.آدرس وبلاگ کار تحقیقی* ۲ * miladffm.blogfa.com

سلام استاد حجازی.استاد بنده با درد سر زیاد بالاخره تحقیقم رو برای کار تحقیقی 2درست کردم من هر چی بلد بودم انجام دادم الان فارغ التحصیلی من لنگ نمره ی شماست.امید وارم نمره ی خوبی به تحقیقم بدید.واقعا ازتون تشکر میکنم به خاطر زحمت هایی که برام کشیدید.آدرس وبلاگ 85968bahrammm2.blogfa.com

سلام استاد امیدوارم که خوب باشین.
کار تحقیقی 1

www.vahidfarhadi.blogfa.com

م 1392/10/26 ساعت 16:15

سلام به شما دانشجو های عزیز
وبلاگ خوبی بود.............
از وبلاگ ماهم دیدن کنید و پیشنهاد های جدید بدید
در صورت تمایل تبادل لینک کنیم
با تشکر
مدیر وبلاگ مامایی 91 همدان
www.umsha91midwifery.blogfa.com

سلام.استاد ادرس وبلاگ جهت کار تحقیقی 2
silvermagnom.blogfa.com

سلام استاد من مطلبی موقت گذاشتم تو وبلاگ اگه میشه سربزنین به وبلاگم نظرتون و بدین
منتظر نظر شما هستم
ممنون
http://lawbahar.blogfa.com

مرتضی کرمی 1392/10/24 ساعت 12:03

سلام استاد خسته نباشید مشخص نشد برای خرید سیدی المعجم باید چکار کنم؟چه موقع تشریف دارین که من حضورا خدمت برسم.
این هم وبلاگ من برای کار تحقیقی 2
www.pnhb.blogfa.com

مهدی کوثری 1392/10/22 ساعت 20:52

سلام استاد وبلاگ راجع به کار تحقیقی 2
www.mehdikosary.blogfa.com

سلام
موفق باشید

با سلام
موضوع: عقد صلح در حقوق ایران
آدرس وبلاگ:
moradi17.blogfa.com

سلام استاد موضوع تحقیق من اصلا راجع به بانکداری اسلامی نیست .تحقیق من راجع به تغلیظ دیه بود اگه خاطرتون باشه
http://pnhb.blogfa.com/

استاد اگه امکان داره زودتر برای دادن نمره اقدام کنید چرا که بنده اگه خدا قسمتم کنه قراره برای خدمت نظام وظیفه به عنوان سرباز معلم مشغول بشم که ملزم شده ام مدارک مورد نیازم که اصلی ترین اون مدرک لیسانسه برای ثبت نام تا اول برج 11ارائه بدم.خسته نباشید

با عرض سلام خدمت استاد گرامی .

استاد خسته نباشید . فقط خواستم عرض ادب کنم خدمت شما

شادکامی و سلامتی شما آرزوی قلبی ماست

سلام
امیدوارم همیشه موفق باشید. متقابلا آرزوی ما سلامتی و بهروزی شماست.

سلام استاد عزیز من به سایتی که معرفی کردین رفتم فقط کتاب المعجمه که امکان خرید نداره بقیه ی موارد این امکان براشون هست.

سلام بررسی می کنم بهتون اطلاع می دم. ضمنا تحقیقی که در مورد بانکداری اسلامی در وبلاگتون گذاشتین نه از لحاظ دستورالعمل و نه از لحاظ منابع و محتوا قابل قبول نیست. باید مطالب بیشتر و از منابه بیشتر تهیه و آن را به صورت فایل وورد و پی دی اف روی وبلاگ خود قرار دهید.
موفق باشید

کریمی 1392/10/11 ساعت 19:43

سلام

وقتتون بخیر.
استاد فایل پی دی اف نحوه نگارش کار تحقیقی دچار مشکله. هر چقدر هم می گیریم مشکل باز شدن داره.
مطالب بنده آماده ست، منتظر فایل هستم تا بتونم مرتبش کنم.
چکار باید کرد؟؟

سلام استاد خسته نباشید عذر میخوام چند وقت پیش من پیامی برای شما گذاشتم و هر روز سر میزنم اما جوابی دریافت نکردم .

سلام در حال بررسی وبلاگ ها هستم. موفق باشید

در مورد سرقفلی در حقوق ایراندرس کار تحقیقی ۱

سلام استاد گرامی خسته نباشید
وبلاگ حسن شکوفه خانی
http://shokofekhani.blogfa.com/

سلام استاد لطفا نمره ی کار تحقیقی2 منم بدین چون ترم آخرم .خسته نباشید

سلام یک روز حضورا بیایید تا از شما امتحان گرفته شود. البته سوالات از همان تحقیق خودتان خواهد بود.

سلام استاد امیدوارم ک حالتون خوب باشه استاد یه خواهش داشتم اگه امکان داره فعلا به این کار تحقیقی 2من یه نمره با همین وضعیتی که هست بدین من قول میدم که تکمیل شده ی کارمو بعدا براتون رو وبلاگ بذارم .بعدش من اون سیدی المعجم رو توی اینترنت هر چی سرچ کردم پیدا نکردم ممنون میشم کمکم کنید ک بتونم از جایی تهیه کنم.

سلام
با آدرس زیر مراجعه فرمایید. امکان خرید اینترنتی آن هم می باشد.
http://www.noorsoft.org/modules.php?name=Content4&pa=showpage4&pid=197

وبلاگ اطلاع رسانی شهریه دانشجویان دانشگاه پیام نور رو ایجاد کردم .
دانشجویان عزیز می تونن برای اطلاع از مسایل و اخبار شهریه این وبلاگو ببینن . ( نظر یادتون نره )

http://www.pnufee.blogfa.com

موفق باشید

latifi 1392/09/30 ساعت 00:41 http://projedoni.ir

سلام
وقت شما بخیر
بنده مدیر مرجع مقالات برق هستم
www.p-electric.ir
در حال حاضر وب سایت جدیدی راه اندازی کردم که برای تمامی رشته ها مناسب باشد و مطالب و پروژه های آموزشی در آن موجود باشد.
اسم سایت جدید ما پروژه دونی بوده
www.projedoni.ir
این وب سایت دارای نماد اعتماد الکترونیکی ، درگاه پرداخت اینترنتی بوده و نیز در ستاد ساماندهی وبسایت های ایران ثبت شده است.
برای آشنایی بیشتر کاربران اینترنتی در حال تبادل لینک هستم. خیلی خوشحال می شوم که بتوانم با شما تبادل لینک کنم.
اگر مایلید بنده را با نام پروژه دونی لینک نمایید و بفرمایید با چه عنوانی شما را لینک کنم.
در ضمن اگر محصولات آموزشی مانند فیلم آموزشی و پروژه و مقاله و ... دارید و تمایل به فروش آن ها را نیز دارید می توانید از طریق ما به فروش برسانید. برای اطلاعات بیشتر به قسمت همکاری با در صفحه اصلی پروژه دونی مراجعه کنید.

http://projedoni.ir/?products=%D9%87%D9%85%DA%A9%D8%A7%D8%B1%DB%8C-%D8%AF%D8%B1-%D9%81%D8%B1%D9%88%D8%B4

ممنون از شما

--
فروشگاه اینترنتی محصولات علمی و آموزشی پروژه دونی
www.projedoni.ir

[ بدون نام ] 1392/09/25 ساعت 19:28

سلام عرض میکنم استاد.امید وارم همیشه سالم و پر انرژی باشید استاد این کار تحقیقی ۲ تا پایان امتحانات میان ترم فرصت داره یا پایان امتحانات این ترم؟اخه به حقیر گفته بودین تا یک هفته بعد از پایان امتحانات میان ترم فرصت دارین و به یکی از دانشجو ها گفته بودین تا یک هفته بعد امتحانات فرصت دارین.ممنون

سلام
تا آخر دی ماه فرصت دارید. موفق باشید

مسعود 1392/09/25 ساعت 09:15

سلام.استاد کار تحقیق 2 به کجا رسید؟تا کی وقت داریم تحقیقمونو بزاریم تو وبلاگ؟و یه سوال دیگه.تحقیقی که تو وبلاگ میزاریم باید با چه فرمتی باشه؟ممنون

سلام
تا یکهفته بعد از پایان امتحانات فرصت دارید. به با دو فرمت پی دی اف و ورد تحقیقات خود تون رو روی وبلاگ قرار بدین و در همین وبلاگ بنده رو مطلع فرمایید.

[ بدون نام ] 1392/09/16 ساعت 20:06

سلام استاد گرامی خسته نباشید
استاد خواستم بدانم من که هنوز مدرک لیسانسمو نگرفتم وانشاالله سال۹۳ میگیرم میتوانم آزمون استخدامی دادگستری امسالو شرکت کنم یا حتما باید مدرک کارشناسیمو گرفته باشم؟اگرشرکت کنم چی میشه؟!
ممنون و تشکر.

سلام
حتما ثبت نام کنید. نگران نباشید اتفاق خاصی نمی افتد. نهایتا اینکه موقع مصاحبه شما را نمی پذیرند.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد