حقوق بهار

گروه حقوق دانشگاه پیام نور مرکز بهار استان همدان

حقوق بهار

گروه حقوق دانشگاه پیام نور مرکز بهار استان همدان

آزمون قضاوت 92

دانشجویان عزیز از لینک زیر می توانند آگهی آزمون قضاوت 92 را دریافت نمایند. 

 

 قضاوت 92 

 

نظرات 3 + ارسال نظر
[ بدون نام ] 1392/07/13 ساعت 20:20

سلام استاد گرامی خسته نباشید
استاد خواستم بدانم من که هنوز مدرک لیسانسمو نگرفتم وانشاالله سال۹۳ میگیرم میتوانم آزمون قضاوت امسالو شرکت کنم یا حتما باید مدرک کارشناسیمو گرفته باشم؟اگرشرکت کنم چی میشه؟! آزمون وکالت چطور؟!
ممنون و تشکر.

[ بدون نام ] 1392/07/13 ساعت 20:19

سلام استاد گرامی خسته نباشید
استاد خواستم بدانم من که هنوز مدرک لیسانسمو نگرفتم وانشاالله سال۹۳ میگیرم میتوانم آزمون قضاوت امسالو شرکت کنم یا حتما باید مدرک کارشناسیمو گرفته باشم؟اگرشرکت کنم چی میشه؟! آزمون وکالت چطور؟!
ممنون و تشکر.

سلام
شما باید مدرک لیسانستونو گرفته باشین. انشائالله خودتونو برا آزمون های سال بعد آماده کنید.

سلام استاد....استاد قسمت دوم کارآموزی قضایی من که میخواستم پیش وکیل بروم هنوز قسمت نشده وکیلی من رو بپذیره......وخودم هم از رفتن به اسناد رسمی زیاد راضی نبودم .........از جاش ومحیطش خوشم نیومد خیلی ساکت بودند........امکان داره برا کاراموزی به قسمت حقوقی یکی از ادارات برم ........بابت همین میخواستم تا آزمون معرفی به استاد که آبان ماه هست به من وقت بدید تاجای مناسبی پیدا کنم ....وقت میدید؟؟..........
سوال دومم اینکه راجع به آزمون قضاوت ما جزء کدام دانشگاه محاسبه میشیم برا شرط معدل میپرسم /دانشگاه گروه اول گروه دوم /نوشته ....ماپیام نوری ها جزء هیچ کدوم نیستیم که....برا معدل باید معدلمون چندباشه؟؟.....................
اگر ایمیل من دو بار اومده ببخشید چون که اولین ایمیلم انگار نشد دوباره نوشتم.........
ممنون.......

سلام
تا آبان ماه فرصت دارید. شما شامل بند ب آگهی می شوید که باید در آزمون جذب عمومی شرکت کنید.
موفق باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد