حقوق بهار

گروه حقوق دانشگاه پیام نور مرکز بهار استان همدان

حقوق بهار

گروه حقوق دانشگاه پیام نور مرکز بهار استان همدان

ثبت نمرات میان ترم

به اطلاع دانشجویان گرامی می رساند نمرات میان ترم دروس ارایه شده با اینجانب به جز آیین دادرسی مدنی 1 ثبت شده است. دانشجویانی که به نمره خود اعتراض دارند ویا نمره ای برای آنان ثبت نشده است. حداکثر تا روز پنج شنبه 2/3/92 از طریق اس ام اس به اینجانب اطلاع دهند.09185035041. لازم به ذکر است نمرات آیین دادرسی مدنی 1 نیز حداکثر تا روز دوم خرداد اعلام خواهد شد. با تشکر حجازی

نظرات 36 + ارسال نظر
امید 1392/05/14 ساعت 20:15

سلام
استاد این وبلاگ دانش حقوقی مال دانشجوی شما تو همین دانشگاه بوده ؟
الحق مطالبش خیلی کامله
ارزش لینک کردن داره واقعا
خیلی از مطالبش استفاده کردم
استاد کمکمون کنید ماهم مثل این دانشجوهاتون باشیم شما هوای اونارو بیشتر دارید

[ بدون نام ] 1392/04/31 ساعت 03:49

سلام استاد موضوع کار تحقیقی2 با عنوان ورشکستگی رادر وبلاگم با ادرس www.654sam.blogfa.com قرار دادم من ترم اخر هستم و برای فارغ التحصیلی فقط منتظر نمره شما هستم با تشکر وحیده احمدی

سلام. پس از بررسی نمره ثبت خواهد شد.

سمیرا 1392/04/27 ساعت 20:15 http://edalat21blogfa.com

سلام استاد گرامی سمیرا مستقیمیان هستم نظرتون را در مورد کار تحقیقی مشاهده نمودم آیا نظر شما این است که کار را ویرایش شده ارسال نمایم ؟

سلام نه لازم نیست جهت اطلاع خودتون و به کارگیری در تحقیقات بعدی گفتم. تحقیق خوبی بود.
موفق باشید

پیام 1392/04/26 ساعت 20:53

استاد لا اقل یه جوابی میدادید نظرتون رو پرسیدم؟

سلام

پیام 1392/04/25 ساعت 19:04

من ورودی فراگیر بهمن ۹۰ هستم .
ماده 1۷
که حذف نمره زیر ۱۰ در صورت گرفتن نمره بالی ۱۴ هستش اجرا میشه یا نه؟
راستی من اگه انصراف بدم و دوباره توی فراگیر شرکت کنم به نظر شمااین 50 واحدی رو که پاس کردم توی رشته حقوق برام تبدیل واحد میکنن برام ؟
به نظرتون خوبه تا منم شامل حذف نمره زیر 10 ماده 17 بشم ؟
جان من حذف نکنید!!!!!!!!!!!

سلام جواب تمام سوالات شما مثبت است. موفق باشید

[ بدون نام ] 1392/04/16 ساعت 20:11

به نام خدا
با سلام و احترام خدمت شما استاد عزیز
موضوع تحقیقم: (جرم پورسانت در حقوق کیفری ایران)

آدرس وبلاگم:
http://jormporsant.parsiblog.com
دانشجو: سمیه افشاری

سلام.
موفق باشید. در حال بررسی تحقیقات دانشجویان هستم. انشاالله به زودی نمرات داده خواهد شد.

سلام استاد.خواهشا نسبت به ثبت نمره ی کار تحقیقی یک اقدام کنید واسه خاطر جمعی کلمه ورمز عبور رو واستون توی نظر قبل گذاشتم که از طریق سایت بلاگ فا وارد وبلاگم شید خواهشانمره ی خوب بدید نظر یادتون نره ممنونم

سلام. موفق باشید. در حال بررسی تحقیقات دانشجویان هستم. انشاالله به زودی نمرات داده خواهد شد. نیازی به اعلام رمز ورود نیست. این رمز کاملا شخصی است و فقط باید در اختیار نویسنده وبلاگ باشد.

بهروز نادری 1392/04/15 ساعت 20:11

سلام استاد بنده بهروز نادری در زمینه ی ساخت وبلاگ در مورد کار تحقیقی 1
http://loxbehrouz.blogfa.com
اگر امکانش هست لطفا نمره ی من رو هم وارد کنید.

سلام.
موفق باشید. در حال بررسی تحقیقات دانشجویان هستم. انشاالله به زودی نمرات داده خواهد شد.

سلام استاد استاد وبلاگمون واسه کار تحقیقی ۱ امادست ولی نمی دونم چرا من این ادرس رو میزنم بالا نمیاد ولی از طریق وارد کردن رمز عبور در سایت بلاگ فا بالا میاد اگه نیومد خواهشا بگید خضوری بیام پیشتون

سلام نیازی به اعلام رمز ورود نیست. این رمز کاملا شخصی است و فقط باید در اختیار نویسنده وبلاگ باشد.

سلام استاد راستی اگه وبلاگم نیومد بالا بگین کی میاین دانشگاه حضوری رمز ورود به میز کار رو بهتون بدم من سایت شعر درست کردم.التماس دعا

سلام نیازی به اعلام رمز ورود نیست. این رمز کاملا شخصی است و فقط باید در اختیار نویسنده وبلاگ باشد. من معمولا همه روزه از ساعت 10 تا 13 دانشگاه هستم.

سلام استادحجازی اقارضایی هستم خدای سبحان حفظتون کنه ادرس وبلاگ واسه ی کار تحقیقی ۱ رو میذارم miladffn.blogfa.com استاد خواهشا نظرتون رو در مورد شعرهام بگید باعث افتخاره یا سبحان

سلام
هرگز برخیالم نمی گذشت این گونه غریب شوم:باکارهایم برای دوست ودشمن عجیب شوم
جالب بودند. چه خوبه اگه یه سرو سامان بهتری به وبلاگت بدی و اونو با یه قالب ادبی تر به روز کنی. امیدوارم در جمع بین عقل و احساس موفق باشی.

صابونچی 1392/04/10 ساعت 19:15

سلام استاد ادرس وبلاگ منwww.hoghoghbahar.blogfa.comاگر ایرادی داشت لطف کنید بهم بگید برطرفش کنم ممنون تابستان خوبی داشته باشید .التماس دعا

سلام.
موفق باشید. در حال بررسی تحقیقات دانشجویان هستم. انشاالله به زودی نمرات داده خواهد شد.

جمال مهنا 1392/04/09 ساعت 19:34

سلام استاد خسته نباشید
من یه وبلاگ در مورد کار تحقیقی ۱ ساخته ام
اگر امکان داره نمره ی من رو هم وارد کنید.
با تشکر
http://jamalmahna22.blogfa.com
شماره دانشجویی۸۹۰۳۳۹۸۱۲

سلام.
موفق باشید. در حال بررسی تحقیقات دانشجویان هستم. انشاالله به زودی نمرات داده خواهد شد.

امیر حضرتی قانع 1392/04/09 ساعت 19:07

سلام استاد حجازی خسته نباشی این ادرس وبلاگ منه در رابطه با کار تحقیقی ۱.با تشکرhttp://ghazihazrati.blogfa.com
شماره دانشجویی
۸۹۰۳۳۹۰۶۹

امیر حاجیلوئی 1392/04/08 ساعت 13:00

سلام استادحجازی
حال شما خوبه؟
امیر حاجیلوئی هستم خواستم بابت ثبت نمره کار تحقیقی ۱ ازتون تشکر کنم
ممنون از لطفتون خسته نباشید.

[ بدون نام ] 1392/04/06 ساعت 19:25

استاد رسیدگی کن دیگه کار مردم و راه بنداز دیگه

سلام/استاد من هفته پیش ادرس وبلاگم را جهت کار تحقیقی یک در قسمت همین قسمت نظرات گذاشتم و شما پاسخ دادید که نمره بنده را ثبت نموده اید اما الان پس از گذشت یک هفته هنوز نمره ای برای من ثبت نشده است!لطفا رسیدگی کنید.با تشکر
شماره دانشجویی:890339395
ادرس وبلاگ:silvermagnom.blogfa.com

سلام ثبت شد

عباسی 1392/04/02 ساعت 18:47

سلام استاد خسته نباشید
یه سوال داشتم
به نظر شما خوبه که درس مدنی 6 رو توی تابستون بردارم ؟ یا اینکه درس مهمیه، بزارم ترم بعدی بردارم و برم کلاس؟

سلام به نظر بنده با توجه به اهمیت درس مدنی 6 بهتره اونو در طول ترم اخذ کنید

سلام استاد خسته نباشید چرا نمره کار تحقیقی 2 منو وارد نمیکنید این برای چندمین باره که اومدم توی وبلاگتون نظر میزارم امروز هم حضورا خدمتتون اومدم دانشگاه علت رو جویا بشم اما شما تشریف نداشتید

[ بدون نام ] 1392/03/28 ساعت 11:33

به نام خدا
با سلام و تهیات فراوان بر شما استاد گرامی
استاد، ترم آخرم ، فقط امتحان کار تحقیقیم مونده،
امکانش هست تا قبل از ماه رمضون یه روز رو تعیین کنید بیام امتحانمو بدم؟ آخه میخوام کارای فارغ التحصیلی رو انجام بدم فقط نمره 1 واحدم مونده.
افشاری

سلام نیاز به حضور نیست شما می توانید در همین قسمت آدرس وبلاگ خود تتون رو که تتوی اون موضوع تعیین شده را کار کردین اعلام تا نمره شما داده شود

سلام استاد نمره کارتحقیقی 2 مارو نمیخواید ثبت کنید؟ ادرس وبلاگم رو جهت بازدید شما تا حالا دو بار گذاشتم اما تا الان خبری از نمره نشده؟
http://miladair.blogfa.com

با سلام خدمت استاد ارجمند آقای حجازی
از دانشجویان کار تحقیقی 1 هستم و آدرس وبلاگ رو قبلا فرستادم ولی نمره ام هنوز ثبت نشده..
متشکر
حمید خلج-شماره دانشجویی870025067
www.karalaw.blogfa.com

سلام استاد من کار تحقیقی 2 رو در وبلاگم جهت مشاهده حضرت عالی به ادرس زیر قراردادم لطفا از ان بازدید نمایید و نمره را ثبت بفرمایید

http://miladair.blogfa.com

با تشکر

امیر حاجیلویی 1392/03/25 ساعت 12:51

سلام استاد خسته نباشید اینم آدرس وبلاگ منه برای کارتحقیقی ۱
www.amirmax7.blogfa.com

نمره شما ثبت شد

مرتضی کرمی 1392/03/25 ساعت 12:37

سلام استاد حجازی خب منم وبلاگمو راجع به کار تحقیقی یک ساختم ممنون میشم اگه نمره ی من رو هم وارد کنید.
www.mor2za.blogfa.com

دانشجو 1392/03/24 ساعت 17:38

رای ما فقط روحانی

سلام استاد وقت شما بخیر
بنده کار تحقیقی ام رو با عنوان (حق اخذ به شفعه) در وبلاگم با ادرس www.miladair.blogfa.com قرار دادم خواهشا و لطفا به وبلاگم جهت ثبت نمره کار تحقیقی 2 سر بزنید

سلام نمره شما ثبت شد

با سلام خدمت استاد گرانقدر آقای حجازی

دانشجوی کار تحقیقی 1 هستم و طبق فرمایش شما آدرس وبلاگ رو اعلام میکنم

www.karalaw.blogfa.com

امیدوارم همیشه شاد و سلامت باشید.
خدانگهدار

[ بدون نام ] 1392/03/21 ساعت 22:57

با سلام و احترام

استاد من میانترم تفسیر موضوعی نهج البلاغه اومدم امتحان دادم ولی نمرشو هنوز نزدن حتی اسممو تو لیستی که برای افرادی که نمرات میانترمشون ثبت نشده بود هم نوشتم ولی بازم ثبت نشده خواهشا بگین من بدبخت چیکار میتونم بکنم

سلام به خانم دشتی مراجعه فرمایید. نگران نباشید اشاالله خودتون نمره بالاتری میارید.

سلام استاد وقت حضرتعالی بخیر
خواستم خدمتتون عرض کنم که کار تحقیقی ام رو با عنوان(مقایسه حقوق کودک در ایران و کنوانسیون حقوق کودک)
جهت مشاهده شما استاد ارجمند در وبلاگ www.khsaeed.blogfa.com قراردادم

با تشکر
والسلام علی من اتبع الهدی

سلام نمره شما ثبت شد.

با سلام اینجانب یونس شیری ادرس وبلاگ خود را جهت ارائه کار تحقیقی ۲ خدمت جنابعالی اعلام میدارم
www.lawtomorrow.blogfa.com

سلام نمره شما ثبت شد.

با سلام
احتراما به عرض میرساند اینجاب رسول جعفری بینا تحقیقی با موضوع (وضعیت حجر در حقوق ایران) در ویلاگ خود به ادرس www.rasoljafaribina.blogfa.com قرار داده ام لذا درخواست دارم نظر خود را مبذول فرمایید در ضمن وضعیت خاص مارا برای ارتقا معدل فراموش نکنید

سلام نمره شما ثبت شد.

با سلام
احتراما به استحضار میرساند عطف به درخواست جنابعالی مبنی بر ارئه تحقیق اینجانب علی سبزی تحقیقی با موضوع
(حجر سفیه در حقوق ایران و فقه امامیه ) به ادرس www.mezan2002.blogfa.com قرار دادم لذا از محضر شما استاد محترم خواستارم ضمن بازدید از وبلاگ اینجانب نظر خود را مبذول فرمایید
با تشکر

سلام نمره شما ثبت شد.

سلام استاد.ادرس وبلاگ جهت کار تحقیقی یک:

silvermagnom.blogfa.com

سلام نمره شما ثبت شد.

سلام استاد وقتتون بخیر
میخواستم خدمتتون عرض کنم که من و چندتا از بچه های دیگه روز دوشنبه یا سه شنبه همین هفته میخوایم بیام برای ارائه کار تحقیقی ۲ خواستم ببینم که شما وقت دارید برای یکی از این روزها؟ چون ما ترم اخر هستیم و به همین خاطر سعی داریم تا قبل از انتخابات نمره کار تحقیقی وارد بشه و بعد سریعا برای امور فارغ تحصیلی اقدام کنیم

سلام
نیازی به مراجعه نیست. آدرس وبلاگاتونو توی همین سایت اعلام فرمایید. اگر لازم بود برای مراجعه حضوری بهتون اطلاع می دم که بیایین. موفق باشید.

سلام.بلاخره کار تحقیقی یک به کجا رسید؟ما باید چه کار کنیم؟وبلاگ بسازیم؟اگه قراره وبلاگ بسازیم در چه تاریخی باید به شما ارائه کنیم؟(بابت نمرات میانترم ممنون)نه خسته

سلام طبق مطالبی که در کلاس گفته شد حتما باید وبلاگ ساخته باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد