حقوق بهار

گروه حقوق دانشگاه پیام نور مرکز بهار استان همدان

حقوق بهار

گروه حقوق دانشگاه پیام نور مرکز بهار استان همدان

میان ترم حقوق تجارت 4

به اطلاع دانشجویان عزیز می رساند امتحان میان ترم حقوق تجارت 4روز چهارشنبه ۲۵/2/92 ساعت 10 از مباحث بیع تجارتی، دلالی، حق العمل کاری و ورشکستگی برگزار خواهد شد.

نظرات 5 + ارسال نظر
مهدی نوروزی 1392/04/06 ساعت 19:38

سلام استادخسته نباشید آدرس وبلاک من راجع به کار تحقیقی ۱
http://lglaw.blogfa.com

سلام.
موفق باشید. در حال بررسی تحقیقات دانشجویان هستم. انشاالله به زودی نمرات داده خواهد شد.

دانشجو 1392/02/25 ساعت 20:50

سلام استاد حجازی وقت بخیر یه سوال داشتم
من توی ازمون ازشد هم درگرایش جزا و هم در گرایش حقوق خصوصی مجاز شدم حالا به نظر شما من میتونم هر دوتا گرایش رو انتخاب کنم و درنهایت یکی رو قبول بشم یا نه فقط باید یکی از اونها رو انتخاب کنم؟

سلام
بله در هردو می تونید انتخاب رشته کنید.

[ بدون نام ] 1392/02/24 ساعت 18:29

با عرض سلام وخسته نباشید خدمت استاد حجازی
استاد برای شرکت در آزمون کارشناسی ارشد گرایش حقوق خصوصی باید به کدام سری سوالات دفترچه ارشد پاسخ دهیم لطفا عنوان درسها رو بگید
وکدومشون تاثیر بیشتری دارد؟

سلام
مدنی
تجارت
آیین دادرسی مدنی
متون فقه
زبان
ضریب مدنی سه می باشد و ضریب بقیه یک می باشد. بنابراین مدنی از همه مهمتره.
موفق باشید

ســـلام.استاد حـــــــــــجـــــازی نمره های میــــــانترم رو کی وارد سایت مــــــــــــیــــــــــکــــــــــنـــــــــــــبـــــــــــــــــد؟

سلام
به زودی

[ بدون نام ] 1392/02/22 ساعت 15:36

سلام استاد حجازی خیلی دوست داریم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد