حقوق بهار

گروه حقوق دانشگاه پیام نور مرکز بهار استان همدان

حقوق بهار

گروه حقوق دانشگاه پیام نور مرکز بهار استان همدان

قابل توجه دانشجویان کار تحقیقی 1 و 2

دانشجویان عزیز می توانند از اینجا روش جستجوی اینترنتی را دریافت و مطالعه نمایند.

نظرات 10 + ارسال نظر
طهماسیان 1391/11/02 ساعت 09:06

سلام استاد خسته نباشید... ضمن قبولی طاعات وعبادات و تشکر و قدردانی بابت زحمت هایی که تا به حال برای حقیر کشیدید...

موضوعی که به عهدم گذاشته بودید رو به فضل خدا به اتمام رساندم...

موضوع کار تحقیقی۲: روش های نوین تشخیص هویت

آدرس وبلاگ: www.lawpnub91.blogfa.com

استاد عزیز منتظر نظرتون هستم . با سپاس فراوان از مدیر گروه وظیفه شناس و گرامی. التماس دعا .
یاعلی(ع)

[ بدون نام ] 1391/09/15 ساعت 18:24

[:[:S033:]S012:]

... 1391/08/23 ساعت 20:37

سلام
استاد اگه میشه کلاسهایی که اضافه کردید در وبلاگ خودتون بزنید.
با تشکر

[ بدون نام ] 1391/08/21 ساعت 21:58

با سلام
برای درس مدنی 8 استاد رستمی کتاب کاتوزیان را معرفی کردند که این کتاب هزینه بالایی دارد که قادر به خرید آن نیستم و در ضمن میان ترم هم از همین کتاب گرفته خواهد شد و به خاطر این نه میتونیم سر کلاس بریم نه میان ترم بدیم
لطفا راهنمایی کنید
با تشکر فراوان از زحمات شما

سلام
مدنی 8 مباحث ارث و وصیت خیلی تفاوتی نداره از کدوم کتاب مطالعه بفرمایید. اگر بتونین این کتاب رو تهیه کنید خوبه. از کتاب های منبعه. از کتابخانه دانشگاه هم می تونید امانت بگیرید.

[ بدون نام ] 1391/08/21 ساعت 16:50

salam ostad nomerhay mianterm hoghogh tejarat chi mishe akhe shoma mianterm nagerftid

[ بدون نام ] 1391/08/15 ساعت 02:52

سلام استاد اگه آخرین روز مهلت قانونی مصادف با تعطیل رسمی باشه جز مهلت حساب میشه؟ یا اینکه فردایه اون روز پایان مهلت میشه؟

سلام
ماده 444 قانون آیین دادرسی مدنی - چنانچه روز آخر موعد ، مصادف با روز تعطیل ادارات باشد و یا به جهت آماده نبودن دستگاه قضایی مربوط امکان اقدامی نباشد ، آن روز به حساب نمی آید و روز آخر ، روز ی خواهد بود که ادارات بعد از تعطیل یا رفع مانع باز می شوند.

سلام استاد منتظرفرمایش شما در مورد کار تحقیقی2هستم ؟؟؟

سلام ممنون
آدرس وبلاگی که به من دادین صحیح نیست. شما نیازی به مراجعه حضوری ندارین. در وبلاگ تون بر اساس دستورالعملی که روی وبلاگ اطلاع رسانی بهار گذاشته ام تحقیقی بر روی موضوع " حقوق مالی زوجه درطلاق ازدیدگاه حقوق ایران" انجام دهید.
موفق باشید

طاوسی 1391/08/05 ساعت 00:34

سلام استاد خسته نباشین... عدرخواهی میکنم مزاحم شدم خواستم بگم من با اجازه ی شما و با تحقیقاتی که درباره ی موضوع مد نظرم کردم تصمیم گرفتم اگر از نظر شما مشکلی نداره بنده رو ی مسآله <<پیشگیری از بزهکاری و بزهدیدگی کودکان >> کار تحقیقی ۲ رو شروع کنم.چون این ترم خیلی برنامه ام سنگین هستش میخوام زود تر اگه بشه تحقیقم رو تموم کنم البته اگر شما صلاح بدونین.استاد عزیز منتظر نظر شما هستم . با سپاس فراوان از مدیر گروه وظیفه شناس و گرامی. التماس دعا

سلام
از نظر بنده مشکلی ندارد. موفق باشید

مسعودی 1391/08/03 ساعت 11:59

سلام.میخاستم بدونم پیام نور از دانشجوهای برتر تقدیر به عمل میاره؟اصلا دانشجوهای برتر رو شناسایی میکنه؟

سلام
بله از دانشجویان ممتاز معمولا در مراسمی که هر سال در آذرماه برگزار میشه تقدیر به عمل می آید. برای کسب اطلاعات بیشتر می تونید به آقای فیروزی یا آقای یلفانی مراجعه فرمایید.

[ بدون نام ] 1391/08/01 ساعت 11:36

سلام استاد خسته نباشید ....لطف بفرمایید اگر تجارت ۴ کلاسش بعد از حذف واضافه تشکیل شد پیشنهاد می کنم از استاد میرزایی استفاده نفرمایید.....اگرچه ایشان استاد خوبی هستند نظر شخصی بنده این هستش که ایشان تجارت ۴ رو تدریس( نکنند )بهتر خواهد بود..... بابت حضور استاد رستمی هم از شما کمال تشکر رادارم .... سپاس ....

سلام
درس تجارت 4 با خانم فخاریان که هیات علمی جدید دانشگاه پیام نور بهار هستند ارایه شده است.
موفق باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد