حقوق بهار

گروه حقوق دانشگاه پیام نور مرکز بهار استان همدان

حقوق بهار

گروه حقوق دانشگاه پیام نور مرکز بهار استان همدان

آخرین مهلت انتخاب موضوع کار تحقیقی1 و 2

به اطلاع دانشجویان عزیز می رساند آخرین مهلت انتخاب موضوع روز شنبه 13/9/89 می باشد. لازم به ذکر است دانشجویان باید برای موضوعات پیشنهادی یک صفحه شامل تعریف موضوع، منابع و روش تحقیق ارایه نمایند. و سپس در صورت تصویب کار تحقیق را شروع نمایند. بدیهی است در صورت عدم تصویب به تحقیق نمره ای تعلق نخواهد گرفت. آخرین مهلت ارایه تحقیقات انجام شده 20/11/89 می باشد. علی رغم تاکیدات مکرر بعضی از دانشجویان فقط موضوع پیشنهاد داده اند، که قابل قبول نمی باشد.

نظرات 1 + ارسال نظر
محمد حضرتی رهبر 1389/09/13 ساعت 16:59

استادگرامی جناب آقای حجازی
با سلام و احترام اینجانب محمد حضرتی رهبر دانشجوی رشته حقوق موضوع وکالت بلاعزل را جهت درس کار تحقیقی 2 انتخاب نمودم و فهرست درس نیز به شرح زیر می باشد .
موضوع فوق با عنوان وکالت بلاعزل در حقوق ایران و بررسی چرا که امروزه شاهد آن هستیم که مردم برای انجام معاملات زمین یا اتومبیل، آپارتمان و مبادرت به تنظیم عقد بیع و معاملات خود در قالب عقد وکالت بلاعزل می کنند لذا نکات مهم و آثاری که این نوع قراردادها دارند و در آینده ممکن است مشکلاتی برای طرفین به وجود آورد بررسی کنیم علت اصلی توسل به وکالت بلاعزل ایجاد یک رابطه پایدار و غیرقابل فسخ ازجانب موکل و وکیل است مثلاً شخصی ملکی می خرد ولی به دلایلی که به برخی از آنها اشاره خواهیم کرد نمی تواند سندرسمی تنظیم بکند ناگریز وکیل بلاعزل فروشنده می شود تا پس از رفع موانع و فراهم شدن مقامات ثبت به وکالت از فروشنده نسبت به انتقال قطعی و رسمی ملک بنام خود اقدام نماید یا چنانکه دیدیم، زنی با استفاده از شرط ضمن عقد ازدواج وکیل زوج می شود تا درصورت لزوم به وکالت از زوج خود را مطلقه نماید دراین موارد به ظاهر آنچه که طرفین قرارداد به مورد آن توافق می کنند چیزی جزاعطای نمایندگی غیرقابل عزل (یا غیرقابل استعفا) نیست .
با احترام
محمد حضرتی رهبر

سلام
موضوع پیشنهادی شما قبلا انتخاب شده است.
موفق باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد